We slaan de handen in elkaar!
Want deze week zijn we samen met edibo gestart aan een nieuw project in de John Cockerillstraat.
En dit onder een stralend zonnetje.
Genieten, toch?
We slaan de handen in elkaar!
Want deze week zijn we samen met edibo gestart aan een nieuw project in de John Cockerillstraat.
En dit onder een stralend zonnetje.
Genieten, toch?